1. Είναι προφανές ότι η 8η Μάρτη αποτελεί μια αφορμή για να συλλογιστούμε και ν’ αναστοχαστούμε για την πορεία του γυναικείου ζητήματος τα υπέρ ή τα κατά των αγώνων που εκτείνονται σ’ ενάμιση αιώνα.

2. Στις 8 Μάρτη 1857 οι εργαζόμενες γυναίκες στα ραφτάδικα της Ν. Υόρκης πραγματοποίησαν απεργία διεκδικώντας ανθρώπινες συνθήκες εργασίας (δούλευαν έως και 16 ώρες). Στα αιτήματα ήταν η διεκδίκηση του 10ωρου και η εξίσωση μισθών ανδρών - γυναικών. Η απεργία αντιμετωπίστηκε με την αστυνομία και τα όπλα. Στα 1910 η Κλάρα Τσέτκιν πρότεινε στη β’ διεθνή συνδιάσκεψη σοσιαλιστριών γυναικών να καθιερωθεί η 8η Μάρτη ως Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

Περισσότερα...

paideia2

ΑΝΤΙ  ΤΗΣ  ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗΣ  ΜΕ  ΤΟΥΣ  ΣΦΑΓΕΙΣ  ΜΑΣ…

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΦΑΓΕΙΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ της ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΦΑΤΟΥΡΟΥ και του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΒΒΑΔΙΑ

εκπροσώπων των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ στα ΔΣ της ΟΛΜΕ και του ΚΕΜΕΤΕ

  • Και ενώ η διάλυση των δομών της δημόσιας εκπαίδευσης προχωρά με γοργούς ρυθμούς, ενώ η αξιολόγηση [μηχανισμός απολύσεων- βαθμολογικής καθήλωσης- υποταγής και τρομοκράτησης- κατηγοριοποίησης σχολείων κλπ]  είναι προ των πυλών, ενώ η επίθεση σε δικαιώματα και κατακτήσεις γίνεται όλο και πιο βάρβαρη [ετοιμάζονται για νομική απαγόρευση     -στην ουσία- του δικαιώματος της απεργίας και σε συντριπτικό χτύπημα στα συνδικάτα], ενώ με απειλές και αυθαιρεσίες στα σχολεία παραβιάζονται σωρηδόν ωρολόγια και αναλυτικά  προγράμματα [μείωση ωρών διδασκαλίας, απλήρωτες υπερωρίες, μετακινήσεις καθηγητών από τις οργανικές τους θέσεις κλπ, προκειμένου να

    Περισσότερα...

ΔΗΛΩΣΗ των εκπροσώπων των ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ στα ΔΣ των ΟΛΜΕ και ΚΕΜΕΤΕ

Α. Φατούρου και Γ. Καββαδία

 

 

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ–ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ 

ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ

ΑΣ ΤΟΥΣ  ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ!

 

Πανοπτικό, ιεραρχικό, αυταρχικό μοντέλο. Η δημοσιοποίηση του Π.Δ. για την «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» επιβεβαιώνει  βασικές μας εκτιμήσεις  ότι πίσω  από χίλιες δυο «αθώες» έννοιες κρύβεται ένα ασφυκτικό σύστημα αξιολόγησης που αποτελεί κεντρικό μηχανισμό ανατροπής εργασιακών σχέσεων, ιδεολογικής χειραγώγησης και κατηγοριοποίησης σχολείων εκπαιδευτικών και μαθητών, εργαλείο απολύσεων και βαθμολογικής-μισθολογικής καθήλωσης. Με το συγκεκριμένο Π.Δ. θεσμοθετείται ένα αυστηρά ιεραρχικό και

Περισσότερα...

Να αποσυρθεί η απαράδεκτη εγκύκλιος για τις αναρρωτικές άδειες των αναπληρωτών

 

Με την εγκύκλιο 155734/Δ1 10-12-2012 της Διεύθυνσης Προσωπικού του Υπουργείου Παιδείας καθορίζεται το πλαίσιο αναρρωτικών αδειών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και των αδειών λόγω επιπλοκών κύησης (επαπειλούμενη κύηση).

Με βάση το πλαίσιο αυτό: όποιος αναπληρωτής εκπαιδευτικός παίρνει αναρρωτική άδεια πάνω από 15 μέρες μπορεί να απολυθεί με καταγγελία της σύμβασης του, δεν πληρώνεται για το διάστημα πέραν των 15 ημερών και το διάστημα αυτό δεν του αναγνωρίζεται ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Με την ίδια εγκύκλιο το υπερβάλλον των 15 ημερών χρονικό διάστημα αναρρωτικής άδειας δεν αναγνωρίζεται ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία ούτε στις εγκύους αναπληρώτριες!   

Περισσότερα...

 

25 χρόνια

«αντιτετράδια της εκπαίδευσης»

«H Aγία Ιωάννα των σφαγείων», του Μπέρτολτ Μπρεχτ

Σάββατο 16/2/2013, Θέατρο Ακροπόλ, Ιπποκράτους 9–11

Μειωμένη τιμή 10 ευρώ --   ώρα προσέλευσης 17.15μμ

ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΘΕΣΕΩΝ [Α. φατούρου 6974438720]

Περισσότερα...