Διαβάστε στο νέο τεύχος

DIAFHMISTIKO 123

30 χρόνια Αντιτετράδια

pstr 30yrswcs

ekpaideutikos omilos

Άρθρα

Με τη διαδικασία του επείγοντος το ν/σ του υπουργείου Παιδείας
12 Απρίλη – Οι εκπαιδευτικοί στο δρόμο του απεργιακού αγώνα
Περιγραφική αξιολόγηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση: Ένας νέος παραπλανητικός επίδεσμος – μια νέα εκπαιδευτική θηλιά!
Από τη σφαιρική γνώση στις «χρήσιμες» δεξιότητες
Για τη δικαστική διεκδίκηση των δώρων των δημοσίων υπαλλήλων
Ένθερμοι οπαδοί της άλωσης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
και στόχοι της νέας Υπουργικής Απόφασης για τον Προγραμματισμό και Αποτίμηση του Εκπαιδευτικού Έργου των Σχολικών Μονάδων
Η κυβέρνηση τάζει διορισμούς εκπαιδευτικών την ώρα που μεθοδεύει την άλωση των εργασιακών τους δικαιωμάτων
Ιστορίες πολιτικής αγυρτείας για 20 – 25 χιλιάδες διορισμούς στην εκπαίδευση
ΣΥΝΕΚ-ο-τραμπουκισμοί εν Πειραιεί!
Έχουμε ευθύνη ΔΑΣΚΑΛΟΙ Εμείς να σταματήσουμε το δηλητήριο. Έχουμε ευθύνη
Με αφορμή τη δολοφονία του Κατσίφα
Τι έχουμε να χάσουμε; Εκτός από τα επιδόματα… μάλλον τη συνείδηση και τη λογική μας..
Έξεστιν Συριζαίοις ασχημονείν με γκλίτσα και καλάμι
Ιδιωτικοποίηση, το όραμα Μητσοτάκη για την Παιδεία
Πλεονάσματα εκρηκτικής φτώχειας
3 σημεία για το νέο σύστημα πρόσβασης που άλλαξε όνομα
Η χαμένη θάλασσα και ο οικολογικός τρόμος
Σχετικά με την Παιδαγωγική επιστήμη, την κριτική σκέψη και τη διαλεκτική
Άστοχα – Λογοκριμένα θέματα και οδηγίες χειραγώγησης στις εξετάσεις Νεοελληνικής Γλώσσας
Η 30ή Μάη είναι ημέρα Γενικής Πανεργατικής Απεργίας!
Η δυστοπική πραγματικότητα του καπιταλιστικού σχολείου και το Βρετανικό μοντέλο ξεπουλήματος της δημόσιας εκπαίδευσης
Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών άμεσα!
Αγανάκτηση στα σχολεία για τη νέα επιχείρηση αύξησης του ωραρίου των εκπαιδευτικών
«Ακομμάτιστη» αντίδραση
Με την πένα του Λ. Παπαθανάση
Ο αγώνας συνεχίζεται για Ψωμί – Παιδία – Ελευθερία!
Η εκπαιδευτική πολιτική στο δόκανο του ΟΟΣΑ
Μόνιμη και σταθερή επιδίωξη του Κυρ. Μητσοτάκη το τέλος του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα του σχολείου
Στην Αίγινα κύριε Υπουργέ Παιδείας ρωτήστε για τις «καλύτερες συνθήκες»
Επιστολή - παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη
Χαλκεύουν νέα δεσμά επιχειρώντας να «ξαναγράψουν» την ιστορία: Συνάδελφοι εκπαιδευτικοί τι θα κάνουμε;
200 εκατ. ευρώ λιγότερα από το 2017 για τη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών
Η επιστροφή της Αξιολόγησης
Βορά στον Αρχιεπίσκοπο ο πρώην υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης
Τα στερνά τιμούν τα πρώτα
Πίσω από τη βιτρίνα των βάσεων
Ο «Κόφτης» και η «Παιδαγωγική» των περικοπών
Έκθεση αν-ίδεων - Σταθερά στο δρόμο της δεκαετίας του ΄60
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ: ΙΕΚοποίηση 300ευρω διδασκαλία το μάθημα
Η φενάκη του "Εθνικού Διαλόγου" ή όσα δεν ...ξέρει ο Υπουργός Παιδείας
Με αλλεπάλληλους "εκσυγχρονισμούς" κατεδαφίζεται η ανώτατη εκπαίδευση
«ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ» ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ Γιατί οι μαθητές απαξιώνουν τη γνώση και το σχολείο
Τ’ είχες Γιάννη; Τ’ είχα πάντα (Οφειλόμενη απάντηση σ’ έναν κλασικό αριβίστα)
Περί μόρφωσης αντιλήψεις της νεοφιλελεύθερης αναδιάρθρωσης
2015: Απολογισμός μνημονιακής εξαθλίωσης-εξάρτησης
Πρώτη συνάντηση εργασίας της επιτροπής διαλόγου για την παιδεία! Βροχή από πέτρες στο παρόν και… πολύ σανό για το μέλλον!
Η έκθεση του ΟΟΣΑ και ο "εθνικός διάλογος" για την Παιδεία
Οι νέες ρυθμίσεις για τη διοίκηση των σχολείων
Διάλογοι για την Παιδεία: Αναφορές και ενθύμια με παρελθόν Ο «Εθνικός Διάλογος» στη σκιά των Μνημονίων: Μονόλογος… με βιτρίνα διαλόγου
"Ένα πουκάμισο αδειανό" για την εκπαίδευση
Η "μεταρρύθμιση" του ασφαλιστικού συστήματος
"Εκπαίδευση ίσων ευκαιριών" Από τους μύθους στην πραγματικότητα
Επτά θέσεις για τη νέα εικονομαχία στα σχολεία!
Καταιγίδα αλλαγών στη σχολική εκπαίδευση
Κλειστά δημόσια σχολεία
Το τρίτο μνημόνιο και η εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί διώκονται επειδή δεν συμμετείχαν στην ψηφοφορία για εκλογή διευθυντή
Στο ίδιο έργο θεατές... από τη Διαμαντοπούλου, τον Αρβανιτόπουλο και τον Λοβέρδο μέχρι τον Μπαλτά
Από τα ιδανικά στα δανεικά της εξάρτησης ή το τέλος των ψευδαισθήσεων
Ωράριο εκπαιδευτικών και εκπαίδευση
Είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, "ηλίθιε"!
Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη στο δημοψήφισμα!
Μνημονιακός μονόδρομος;
Πολιτικός αμοραλισμός και σχήματα λόγου Ή λόγος περί "έντιμου συμβιβασμού"
"Αριστεία", "Πρωτιά","Χάρισμα": Τα κυρίαρχα ιδεολογήματα στην εκπαίδευση
Για την Ένωση των Επτανήσων και τους Ριζοσπάστες
Ανεκπλήρωτες προεκλογικές δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ για την εκπαίδευση
Ο Μπαλτάς της ...αριστείας και της αξιοκρατίας
Αυτά και πάλι: ενδοσχολική βία
Η κατάρρευση του δημόσιου σχολείου και οι ανισότητες
Μεσόγειος: Το νεκροταφείο της Ε.Ε.
Συγκυβερνητική "αξιοκρατία" στην εκπαίδευση
Οι φτωχοί στον σταυρό της κερδοφορίας των λίγων
Με αφορμή τις αλλαγές του Υπουργείου Παιδείας στο σύστημα πρόσβασης
Συνδιαχείριση και εκπαίδευση - Η κορυφή του παγόβουνου φάνηκε!
Μεγάλο αγκάθι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών και ο τρόπος διορισμού
Ευρωπαϊκή Διαπραγμάτευση: από τον μύθο στην πραγματικότητα
Μπροστά στα ίδια αδιέξοδα ο κόσμος της εκπαίδευσης!
Κυβερνητικές ανορθογραφίες και "ασάφειες" στην εκπαίδευση!
Από τη "δημιουργική ασάφεια" στην καταστροφική ενάργεια
Από τη διαπραγμάτευση λέξεων στη "Νέα Ομιλία"
Αποκαλυπτική η επιστολή του ΙΕΠ προς τους μαθητές για τον διαγωνισμό PISA 2015
Οι παρεμβάσεις του ΟΟΣΑ στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και η Κυβέρνηση
Να εκφράσουμε την πιο πλατιά και γνήσια ταξική αλληλεγγύη στο λαό της Τουρκίας
"Τρώει" η διδακτική ύλη... σίδερο και η εξειδίκευση... ατσάλι!
Δεν υπάρχει "καλή" και "κακή" αξιολόγηση
Για ποια ανατροπή;
Προϋπολογισμός εξάρτησης και λιτότητας
Η "παιδαγωγική" της βίας
Μια αναγκαία απάντηση στις Αγωνιστικές Κινήσεις
Ψήφος μάχης ή ανάθεσης; Τι ψηφίζουμε, οι εκπαιδευτικοί, την Τετάρτη στις εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια;
Η επέτειος του "ΟΧΙ" στην εποχή του "ΝΑΙ"
Κροίσοι από την κρίση και φτώχεια για τους πολλούς
Έλλειμμα Παιδείας
Κάθε Σεπτέμβρη...
Νέα σχολική χρονιά: 6 "οδηγίες" προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν!
Σήμα κινδύνου για τη δημόσια παιδεία
Η έναρξη του νέου σχολικού έτους αρχίζει με θαύματα και με ελάχιστες προσλήψεις εκπαιδευτικών
Το νέο καθεστώς εγκαταστάθηκε στα Πανεπιστήμια. Να μην εδραιωθεί!
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ Η ιδεολογία του χαρίσματος και το κυνήγι των "ανάξιων"
Επιχειρούν να αλλάξουν τη διδασκαλία των μαθημάτων για να καλύψουν τα χιλιάδες κενά
"Λοβερδιάδα"... δηλώσεων για το νέο εκπαιδευτικό έτος ... και στο βάθος νέα ληστεία σε βάρος των συνταξιούχων εκπαιδευτικών
140.000 Εκπαιδευτικοί στο «Βαθύ» Κράτος της Αξιολόγησης
Οι δάσκαλοι πρέπει να διαλέξουν!
Απάντηση στο άρθρο της εφημερίδας "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ","Έρχεται γραπτός διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς"
Η πρωτιά στις πανελλαδικές εξετάσεις, οι «άριστοι των άριστων» και η ιδεολογία του χαρίσματος
Μεταρρυθμίσεις και Βαρβαρότητα
Πανελλαδικές εξετάσεις: Ο Λαβύρινθος και ο Μινώταυρος
Για την κατάσταση στην εκπαίδευση
«Μαργαριτάρια» και αποκαΐδια της εκπαιδευτικής πολιτικής
Test αξιολόγησης για τον νέο υπουργό Παιδείας
Τράπεζα ανα...θεμάτων
Όταν η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων συνάντησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Τράπεζα Θεμάτων: Μηχανισμός παρακυβέρνησης του σχολείου, των μαθητών και των εκπαιδευτικών
ΟΙ «ΣΟΦΟΙ» ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ Ή ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '60
Νέο χτύπημα στη Δημόσια Σχολική Εκπαίδευση που παραπαίει
Τι θέλει η ...εκπαίδευση στο παζάρι ή διαφορετικά ποιος καθορίζει τις επερχόμενες αλλαγές στην εκπαίδευση;
Τράπεζα θεμάτων ή τράπεζα θυμάτων
Σχολικός χρόνος και... τιμωρίες
O διαγωνισμός PISA δεν είναι γραβάτα, είναι θηλιά για την εκπαίδευση
Κουλτούρα αυταρχισμού και υποταγής
Τα ρολόγια δείχνουν μεσαίωνα
Μαύρα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας το 2014 για εκπαιδευτικούς και μαθητές
Σφοδρές αντιδράσεις των 150.000 εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα
Μιλάνε για χιλιάδες προσλήψεις κρύβοντας το καθεστώς δουλοπαροικίας
Η αξιολόγηση χωρίς ψευδαισθήσεις
ΠΕΣΣ -τε: ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ή όταν οι θύτες απειλούνται
Τράπεζα θεμάτων και εξεταστικοκεντρικό σχολείο
Συρρίκνωση των σχολείων και καθηγητές... με μπλοκάκι!
2013 Πληγές της Δημόσιας Εκπαίδευσης
Το PISA... "γέρνει"!
Κοινωνικές ανισότητες και φτωχοκτονία
Οι αλλαγές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προσελκύουν τα φροντιστήρια