Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ν. Ηρακλείου: Όλοι στην απεργία, τις συγκεντρώσεις και τα συλλαλητήρια!

ΜΕ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ
ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΝ
ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ.

ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ!
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ!

ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ:

  • ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ-ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ-ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΟΜΗΡΕΙΑΣ.
  • ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ.
  • ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.

Συνάδελφοι, με προσκλητήριο αγώνα και συλλογικής πάλης ξεκινάμε τη νέα σχολική χρονιά, που αρχίζει με το βάρβαρο μέτρο των απολύσεων των συναδέλφων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, της αποπομπής από την εκπαίδευση 10.000 αναπληρωτών, των υποχρεωτικών μετακινήσεων, της κατάργησης της οργανικής θέσης και της σταθερής και μόνιμης εργασίας, σε συνθήκες πείνας, όπως αυτές διαμορφώνονται με το νέο μισθολόγιο της πείνας. Την ίδια στιγμή η αντιλαϊκή κυβέρνηση, πιστή στις εντολές της ντόπιας πλουτοκρατίας και στις επιταγές των ιμπεριαλιστών προστατών της (Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ.), θεσπίζει το «νέο λύκειο» των πολλαπλών εξετάσεων, με στόχο την ταξική απόρριψη των χαμηλών στρωμάτων, και την ακόμη αντιδραστικότερη δομή του σχολείου, ενώ ταυτόχρονα εκχωρεί βασικούς τομείς της επαγγελματικής εκπαίδευσης στους ιδιώτες, εμπορευματοποιώντας τη γνώση και μετατρέποντας την σε πληροφορία χρήσιμη για τις ανάγκες της αγοράς.
Σε αυτές τις συνθήκες εμπορευματοποίησης της γνώσης, πολλαπλασιασμού των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση, το νέο σχολείο έρχεται να υπηρετήσει τη νέα εντεινόμενη επίθεση του κεφαλαίου στα εργατο-λαϊκά στρώματα, αναδεικνύοντας ως κεντρικό αίτημα της εγχώριας ολιγαρχίας το μορφωτικό αφοπλισμό της εργατικής τάξης και των χαμηλών στρωμάτων, στην κατεύθυνση της πιο στυγνής εκμετάλλευσής τους, σε συνθήκες παγκόσμιας καπιταλιστικής κρίσης, κατά τις οποίες η καταστροφή των παραγωγικών δυνάμεων αποβαίνει βασική προϋπόθεση κατοχύρωσης των κερδών των μονοπωλίων.
Στη βάση αυτή, «το καλλικρατικό σχολείο» των ιδιωτικο-οικονομικών κριτηρίων, γίνεται ακόμη πιο ταξικό και απορριπτικό για τα φτωχά στρώματα, τα οποία εξωθούνται στον καιάδα, ενώ την ίδια στιγμή ο εκπαιδευτικός μετατρέπεται σε περιπλανώμενο συλλέκτη κάποιων αδιάθετων ωρών διδασκαλίας σε οποιοδήποτε σχολείο της ευρύτερης εκπαιδευτικής περιφέρειας, όπως επιβάλλει το αντιδραστικό νομοσχέδιο, που ψηφίστηκε το καλοκαίρι, το οποίο -με απλές υπουργικές αποφάσεις- καταργεί το εργατικό δυναμικό των δημοσίων υπηρεσιών, θεσπίζοντας δηλαδή τις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ενός σημαντικού ποσοστού των εργαζομένων, ενώ δεν αναγνωρίζει, ουσιαστικά, την οργανική θέση, κανενός εργαζομένου μετατρέποντας τους σε περιφερόμενο θίασο επαιτείας, εργασιακής περιπλάνησης και ανασφάλειας. Για το λόγο αυτό ξεκίνησε η σχολική χρονιά, με την ανακοίνωση όχι των αναμενόμενων διορισμών, αλλά των απολύσεων και των μετακινήσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού, την αύξηση του ωραρίου εν ενεργεία εκπαιδευτικών και του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, την ίδια στιγμή που συγχωνεύονται τμήματα και σχολεία στην Α και Β Βαθμίδα, ενώ η φοίτηση σε δημόσιους παιδικούς σταθμούς αποτελεί πολυτέλεια για χιλιάδες φτωχά νοικοκυριά που συνθλίβονται οικονομικά, με τα Μνημόνια της λαϊκής ληστείας.
Ταυτοχρόνως, ο νέος αντιδραστικός νόμος για την Γ/θμια Εκπαίδευση ιδιωτικοποιεί πλήρως την ανώτατη παιδεία, προσδέοντάς την στο άρμα της αγοράς, επιβάλλοντας το κλείσιμο πανεπιστημιακών σχολών και ΤΕΙ, γενικεύοντας την επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα του διδακτικού και διοικητικού προσωπικού, συνδέοντας τη γνώση με τις ανάγκες των επιχειρήσεων και μετατρέποντας τους φοιτητές σε πελάτες.
Είναι πρόδηλο ότι αυτή η επίθεση στα θεμελιώδη μορφωτικά δικαιώματα συμπορεύεται με την ιδιωτικοποίηση του συστήματος Υγείας και Περίθαλψης, τη μετατροπής της υγείας σε εμπόρευμα και της υγειονομικής περίθαλψης σε πολυτέλεια, συνδέεται με την εξαθλίωση της μικρομεσαίας αγροτιάς, τον αφανισμό των μικρομεσαίων και την κατεδάφιση των εργατικών δικαιωμάτων, μέσω της κατάργησης των Σ.Σ.Ε. και του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας στο μονοπωλιακό ντόπιο και ξένο κεφάλαιο, σε στιγμές διόγκωσης του δημόσιου χρέους (180% ΑΕΠ).
Είναι επομένως κατανοητό ότι ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι άρρηκτα δεμένος με τον αγώνα όλων των εργαζομένων στο δημόσιο και ιδιωτικό χώρο ενάντια στα βάρβαρα μέτρα της εξαθλίωσης-πείνας-ανεργίας, που εφαρμόζει η κυβέρνηση και όλα τα κόμματα της πλουτοκρατικής ολιγαρχίας, στην κατεύθυνση της κερδοσκοπίας του μονοπωλιακού κεφαλαίου και της τήρησης των επιταγών των ιμπεριαλιστικών μηχανισμών της Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ. Για το λόγο αυτό, οι διεκδικήσεις μας, οικονομικές, εργασικές, μορφωτικές, παιδαγωγικές, ξεπερνούν τα όρια του σχολικού χώρου και απλώνονται σε όλο το φάσμα των λαϊκών στρωμάτων, βρίσκουν την αναγκαία ταξική στήριξη από όλα τα πληττόμενα εργατολαϊκά στρώματα.
Σε αυτόν τον αγώνα, οι εκπαιδευτικοί ως άμεσα πληττόμενοι αναλαμβάνουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης, συμμετέχοντας μαζικά και ενωτικά στην απεργία και σε όλες τις μορφές της συλλογικής πάλης, δημιουργώντας σε όλα τα σχολεία επιτροπές αγώνα, οργανώνοντας συλλαλητήρια και ενημερωτικές συναντήσεις, αναδεικνύοντας το δίκιο του αγώνα για: Ψωμί, μόρφωση, σταθερή και μόνιμη δουλεία για όλους.

 

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

  • ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ-ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ-ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ.
  • ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
  • ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ - ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ - ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ.
  • ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ.
  • ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ.
  • ΝΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ. ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ.
  • ΚΑΜΙΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»-ΠΕΙΘΑΡΧΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ.
  • ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.
  • ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ.

Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΑΛΗ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗ ΝΙΚΗ!