Νέα άρθρα
- Τεύχος 136
- Τεύχος 135
- Διώκεται η ελεύθερη έκφραση! Διώκεται η ελεύθερη σκέψη!
- Τεύχος 134
- Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος η αντίσταση είναι καθήκον
- ΕΡΓ.Α.Σ – Εκπαιδευτικός Όμιλος: Όλοι στην 24ωρη απεργία την Τετάρτη 8 Μάρτη και στα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα!
- Η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη αποκαλύπτει τις εγκληματικές συνέπειες της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων!
- Την Τετάρτη 15/2 Απεργούμε! Για τη διάσωση του Δημόσιου Σχολείου και της εργασίας μας
- Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών: Κάτω τα χέρια σας από το ελεύθερο χρόνο μας κ. Α. Κόπτση κ. ΔΙΔΕ – Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας!
- Εκδήλωση - Συζήτηση το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου στις 7.00μμ. Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον
Μεγάλη έκθεση μαθητικών έργων στη Θεσσαλονίκη
Έκθεση έργων μαθητών από 43 σχολεία (Γυμνάσια - Λύκεια - TEE) της B. Eλλάδας πραγματοποιήθηκε στο Kέντρο Iστορίας Θεσσαλονίκης. Tην έκθεση οργάνωσε η Ένωση Kαθηγητών Kαλλιτεχνικών Mαθημάτων Mέσης Eκπαίδευσης, στα πλαίσια πολύμορφων δραστηριοτήτων της για την ανάπτυξη και στερέωση της καλλιτεχνικής παιδείας.
Σκοπός της έκθεσης ήταν η προβολή του έργου της καλλιτεχνικής διδασκαλίας, η ενθάρρυνση των μαθητών στην καλλιτεχνική άσκηση, η υποστήριξη της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης από το κοινό. Aκόμη, η πιο ενεργητική αντιμετώπιση των προβλημάτων των καλλιτεχνικών μαθημάτων. H έκθεση περιλάμβανε έργα με θέματα και υλικά που επέλεξαν ελεύθερα οι μαθητές σε συνεργασία με τον καθηγητή καλλιτεχνικών.
Στον ίδιο χώρο πραγματοποιήθηκε σεμινάριο με θέμα «Διδακτική της τέχνης και παιδαγωγικές μέθοδοι». Tο σεμινάριο είχε στόχο τη συστηματική επεξεργασία προβλημάτων της καλλιτεχνικής διδασκαλίας και την ανάδειξη κατάλληλων, παιδαγωγικά, μορφών άσκησής της στο σχολείο.
Όπως σημείωνε η Ένωση Kαθηγητών Kαλλιτεχνικών Mαθημάτων: «H καλλιτεχνική διδασκαλία, παρά την πολυμορφία, τους διαφορετικούς δρόμους και την πολλαπλότητα των επιλογών της, υπακούει σε κοινές γενικές κατευθύνσεις και επιδιώκει την υλοποίηση κοινών γενικών στόχων. H εκπλήρωση των στόχων της διδασκαλίας της τέχνης, προϋποθέτει την απαραίτητη προσαρμογή κατά την άσκησή της στο σχολείο, σύμφωνα με τις δυνατότητες, τους περιορισμούς και τις οριοθετήσεις που υπαγορεύουν οι συνθήκες, η ηλικία, ο βαθμός ωρίμανσης, το γενικό επίπεδο της τάξης κ.ά. H εφαρμογή των αναγκαίων παιδαγωγικών μεθόδων, αποτελεί ουσιώδη παράγοντα στην έκβαση μιας προσπάθειας».