Βιβλιοπαρουσίαση-Βιβλιοκριτική. Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Ποιος, ποιον και γιατί

Για πρώτη φορά ο X. Kάτσικας και ο Γ. Kαββαδίας συγκέντρωσαν άρθρα και μελέτες από σημαντικούς πανεπιστημιακούς, καθηγητές και δασκάλους, που σχολιάζουν, προτείνουν, αλλά και «αξιολογούν» την αξιολόγηση στην εκπαίδευση.

Δύο τουλάχιστον είναι οι λόγοι που κάνουν αυτό το βιβλίο ιδιαίτερα σημαντικό. O πρώτος λόγος είναι γιατί πρόκειται για μία από τις λίγες φορές που άνθρωποι και από τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης, μάχιμοι και μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, πολλοί απ' αυτούς από διαφορετικές αφετηρίες, πραγματεύονται ­στο πλαίσιο ενός κοινού ορίζοντα προσδοκιών­ ένα κεντρικό ζήτημα της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. O δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τον ίδιο το «λόγο» (ως γραφή και ως ύφος) που αποτυπώνεται στο βιβλίο. Ένας λόγος ορθολογικός και επιστημονικός, που παίρνει καθαρή θέση και προτείνει συγκεκριμένες ιδέες.