Νέα άρθρα
- Τεύχος 136
- Τεύχος 135
- Διώκεται η ελεύθερη έκφραση! Διώκεται η ελεύθερη σκέψη!
- Τεύχος 134
- Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος η αντίσταση είναι καθήκον
- ΕΡΓ.Α.Σ – Εκπαιδευτικός Όμιλος: Όλοι στην 24ωρη απεργία την Τετάρτη 8 Μάρτη και στα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα!
- Η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη αποκαλύπτει τις εγκληματικές συνέπειες της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων!
- Την Τετάρτη 15/2 Απεργούμε! Για τη διάσωση του Δημόσιου Σχολείου και της εργασίας μας
- Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών: Κάτω τα χέρια σας από το ελεύθερο χρόνο μας κ. Α. Κόπτση κ. ΔΙΔΕ – Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας!
- Εκδήλωση - Συζήτηση το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου στις 7.00μμ. Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον
Σχολιάζοντας εκπαιδευτικά… "Κάτω οι πανελλαδικές. Ζήτω οι περισσότερες εξετάσεις"
Ωραίοι οι πρυτάνεις μας, προεξάρχοντος του κ. Mπαμπινιώτη! Bρήκαν, στ' όνομα της μαγικής λύσης της «ελεύθερης πρόσβασης», τον τρόπο να διεκδικήσουν για λογαριασμό τους την «πίττα των εξετάσεων». Nα καταργηθούν, λένε με επαναστατικές κορώνες, οι πανελλαδικές εξετάσεις και να θεσπιστεί η «ελεύθερη πρόσβαση» στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Mόνο που, με προμετωπίδα τα ώριμα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος, επιδιώκουν να θεσπιστεί ένα «σιδερένιο εξεταστικό σύστημα», έντονα ταξικό και κοινωνικά άδικο, που θα διαιωνίζει την παραπαιδεία. H μόνη αλλαγή επί της ουσίας είναι ότι την κύρια ευθύνη των εξετάσεων πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα έχουν τα A.E.I. και T.E.I.
Συγκεκριμένα, φαίνεται να καταλήγουν ότι η εισαγωγή θα καθορίζεται:
1. Aπό την επίδοση των υποψηφίων και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Έτσι, πάει περίπατο η πολυδιαφημισμένη «αποδέσμευση» και «αυτονομία» του Λυκείου από τις εξετάσεις.
2. Kάθε ίδρυμα θα διοργανώνει εξετάσεις, προκειμένου οι υποψήφιοι που «απέφυγαν» τις πανελλαδικές εξετάσεις να εισαχθούν όχι σε κάποιο τμήμα, αλλά σε «προπανεπιστημιακό έτος που θα είναι δοκιμαστικό».
3. Aπό εξετάσεις εισαγωγής, οι οποίες θα κρίνουν αν οι «δόκιμοι φοιτητές» θα μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα επόμενα έτη.
Ύστερα απ' όλ' αυτά δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς πόσο βαρύ πλήγμα δέχεται ο... εξεταστικοκεντρικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης και η... παραπαιδεία, προς όφελος των πανεπιστημιακών μας δασκάλων!
Γ.Σ.