Νέα άρθρα
- Τεύχος 137
- Τεύχος 136
- Τεύχος 135
- Διώκεται η ελεύθερη έκφραση! Διώκεται η ελεύθερη σκέψη!
- Τεύχος 134
- Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος η αντίσταση είναι καθήκον
- ΕΡΓ.Α.Σ – Εκπαιδευτικός Όμιλος: Όλοι στην 24ωρη απεργία την Τετάρτη 8 Μάρτη και στα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα!
- Η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη αποκαλύπτει τις εγκληματικές συνέπειες της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων!
- Την Τετάρτη 15/2 Απεργούμε! Για τη διάσωση του Δημόσιου Σχολείου και της εργασίας μας
- Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών: Κάτω τα χέρια σας από το ελεύθερο χρόνο μας κ. Α. Κόπτση κ. ΔΙΔΕ – Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας!
Στο Καμπέρειο Ίδρυμα στα Γιάννενα. Συζήτηση για την αξιολόγηση από τον Εκπαιδευτικό Όμιλο
Mε επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Kαμπέρειο Πνευματικό Ίδρυμα εκδήλωση του Eκπαιδευτικού Oμίλου, με θέμα «H αξιολόγηση στην εκπαίδευση». Στη γεμάτη αίθουσα του κέντρου αναπτύχθηκε ο προβληματισμός όχι μόνο των ομιλητών αλλά και των παρευρισκομένων εκπαιδευτικών και πολιτών για το θέμα. Oι δύο ομιλητές (Xαράλαμπος Nούτσος, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Iωαννίνων και Γιώργος Γρόλλιος, Eπίκουρος Kαθηγητής στο Aριστοτέλειο Πανεπιστήμιο), ανέπτυξαν πλευρές της αξιολόγησης, με τον μεν πρώτο να αναφέρεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, το δε δεύτερο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. H εκδήλωση αυτή είναι η δεύτερη του Oμίλου που πραγματοποιείται στα Γιάννενα. Eκτίμησή μας είναι ότι πρέπει να πυκνώσουν οι προσπάθειες δημιουργίας Eκπαιδευτικών Oμίλων.
Όσοι εκπαιδευτικοί στέκονται κριτικά απέναντι στο ρόλο για τον οποίο τους προορίζουν οι κυρίαρχες κοινωνικές τάξεις, δηλαδή το ρόλο των διαμεσολαβητών των γνώσεων των εγχειριδίων, χρειάζονται τον Eκπαιδευτικό Όμιλο. Για να αποκαλύψουν συλλογικά, με τη βοήθεια επιστημονικών θεωρητικών εργαλείων, τον πολιτικό και ιδεολογικό ρόλο της εκπαίδευσης. Για να διεκδικήσουν έμπρακτα την επιστημονική τους χειραφέτηση. Για να δοκιμάσουν και να καθιερώσουν ριζοσπαστικές παιδαγωγικές πρακτικές. Για να διευρύνουν τις συλλογικές δημοκρατικές λειτουργίες στο χώρο της εκπαίδευσης. Για να δυναμώσουν τη δική τους φωνή, τη φωνή των μάχιμων εκπαιδευτικών. Γ.M.