Εκδηλώσεις

29102019 EkdilosiEkpaideytika

Διαβάστε στο νέο τεύχος

DIAFHMISTIKO_131

30 χρόνια Αντιτετράδια

pstr 30yrswcs

Νέα άρθρα

ekpaideutikos omilos

Ο διορισμός της Διοίκησης της ΟΛΜΕ από το πρωτοδικείο στις αρχές του χρόνου δεν είναι το αποκορύφωμα του συνδικαλιστικού εκφυλισμού σε μια ιστορική και με αγώνες Ομοσπονδία. Την τελευταία διετία η πλειοψηφία των παρατάξεων του νυν και πρώην κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ - ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ) συνεπικουρούμενη σε κρίσιμα ζητήματα από το ΠΑΜΕ έχουν επιβάλει συνδικαλιστικό lockdown επιδιώκοντας την παραλυσία του συνδικαλιστικού κινήματος.

Περισσότερα...

Συνεχίζει τον κατήφορο η διορισμένη πια Διοίκηση της ΟΛΜΕ που αρνείται να τοποθετηθεί στα μεγάλα ζητήματα της εκπαίδευσης και τα προβλήματα του κλάδου. Σήμερα, 8 Μάρτη πραγματοποιήθηκε μόλις η 4η συνεδρίαση του ΔΣ από την αρχή της χρονιάς με κυρίαρχο θέμα την παραίτηση των δυο μελών των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ που σταθερά εναντιώνονται στην προσφυγή της πλειοψηφίας στο Πρωτοδικείο για τον αυτοδιορισμό της. Έναν ολόκληρο μήνα από  τις 10 Φλεβάρη είχε να συνεδριάσει το ΔΣ και τότε απλά ασχολήθηκε με περιοδείες συνδικαλιστικού … τουρισμού!

Περισσότερα...

Το ΓΣ της ΑΔΕΔΥ (28/2), παρά τις κρίσιμες συνθήκες στις οποίες πραγματοποιήθηκε, εξελίχθηκε σε μια προσυμφωνημένη και ναρκοθετημένη διαδικασία, υπονομευτική από κάθε άποψη για το συνδικαλιστικό κίνημα και τους εργαζόμενους. Με ευθύνη όλων των βασικών και κυρίαρχων δυνάμεων (παρατάξεις ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ-ΠΑΜΕ) και την κοινή στάση που έχουν υιοθετήσει όλο αυτό το διάστημα στην ΑΔΕΔΥ, το ΓΣ δεν κατέληξε σε καμία ουσιαστική απόφαση εκτός από το να ορίσει μια απεργία στις 6 του Απρίλη σε συνεννόηση με το ΕΚΑ. Πρόκειται βέβαια για απόφαση που έχει ξαναληφθεί και που με τις γνωστές μεθοδεύσεις δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.

Περισσότερα...

prosklisi web 

Το περιοδικό ΑΝΤΙΤΕΤΡΑΔΙΑ της εκπαίδευσης σας καλεί το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου και ώρα 9.00μμ στον πολιτιστικό χώρο Σήμα (Ισαύρων 29Γ)

σε μια μοναδική βραδιά τζαζ με το μουσικό τρίο του Δημήτρη Καλαντζή, με τον Γιώργο Γεωργιάδη στο μπάσο και τον Γιώργο Πολυχρονάκο στα drums. Συνοδεύει με τη φωνή της η Λουκία Παλαιολόγου.

Σάλο προκάλεσε η έγκριση και προώθηση ενός προγράμματος που βαφτίστηκε ως «εκπαιδευτικό» από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ στα δημόσια σχολεία. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που υλοποιεί η ΜΚΟ επονομαζόμενη ως «Εταιρία Προγεννητικής Αγωγής», μια από τις αναρίθμητες τέτοιες οργανώσεις που δρουν ανεξέλεγκτα τα τελευταία χρόνια και θησαυρίζουν από τα κρατικά ταμεία και τα ευρωπαϊκά κονδύλια.

Περισσότερα...

Του Γιώργου Κ. Καββαδία*

  1. Η τηλεκπαίδευση ή η εξ αποστάσεως διδασκαλία, όπως εφαρμόζεται στα σχολεία, δεν έχει καμιά σχέση με τη δια ζώσης διδασκαλία και δεν είναι εκπαίδευση. Είναι μέσο που αναπαράγει τις κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες, ακρωτηριάζει πνευματικά τους μαθητές, αλλοτριώνει τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτικών και κονιορτοποιεί ψυχοσυναισθηματικά μαθητές και εκπαιδευτικούς.
  2. Εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες αναιρώντας ευθέως το δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά. Γιατί καταργεί την καθολική πρόσβαση των μαθητών και οξύνει τις υπάρχουσες ανισότητες, ιδιαίτερα απέναντι στους μαθητές με κοινωνικές, οικονομικές, μαθησιακές δυσκολίες. Χιλιάδες οικογένειες δε διαθέτουν επαρκή αριθμό ηλεκτρονικών συσκευών για χρήση στο Διαδίκτυο (π.χ. λόγω χαμηλού εισοδήματος, πολύτεκνες οικογένειες, τηλεργασία γονέων / κηδεμόνων, το ίδιο το ΥΠΑΙΘ ομολογεί πως το 1/3 των μαθητών δε διαθέτει εξοπλισμό). Ας μην ξεχνούν οι κυβερνητικές Αντουανέτες και οι διαπρύσιοι κήρυκες της τηλεκπαίδευσης ότι σύμφωνα με την  ΕΛΣΤΑΤ,  ένας  στους τρεις  Έλληνες βρίσκεται σε κίνδυνο  φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού. Για αυτό η τηλεκπαίδευση» είναι μια ταξική διαδικασία που αποκλείει φτωχούς μαθητές όχι τόσο γιατί «δεν έχουν τον εξοπλισμό», αλλά κυρίως  γιατί οι συνολικά δύσκολες συνθήκες ζωής στα σπίτια τους (το στρίμωγμα σε λίγα τετραγωνικά, η έλλειψη θέρμανσης, η έλλειψη ηρεμίας και ησυχίας λόγω σοβαρών βιοποριστικών προβλημάτων) οξύνει την απόρριψή τους και την ανισότητα. Επιπλέον έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η τηλεδιδασκαλία δεν ενδείκνυται για αδύναμους μαθητές και όσους παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες. Μια εκπαιδευτική πολιτική που αποκλείει μαθητές είναι εκ των πραγμάτων όχι απλά άστοχη, αλλά κυρίως μία ταξική, ρατσιστική πολιτική.

    Περισσότερα...