Τρίτη 9 Μάρτη στις 6.00μμ στην πλατεία της Νέας Σμύρνης διαδηλώνουμε ενάντια στην αστυνομοκρατία και την καταστολή!

Είναι η Ν.Σμύρνη κατεχόμενη πόλη;

Είναι τ' αδέλφια μας, οι γονείς μας, τα παιδιά μας εγκληματίες;

 

Περισσότερα...

Του Γιώργου Κ. Καββαδία

Από την Ν. Κεραμέως στην … Πρεβεία των ΗΠΑ!

Νίκη Κεραμέως: «Η αμέσως επόμενη νομοθετική πρωτοβουλία θα περιλαμβάνει ρυθμίσεις  σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και τις μεγαλύτερες αρμοδιότητες των διευθυντών». Τα παραπάνω ανέφερε η υπουργός Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως, κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης που διοργάνωσε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).

Περισσότερα...

Του Γιώργου Κ. Καββαδία*

  1. Η ψήφιση του νόμου 4692/2020 και η έκδοση της σχετικής Υ.Α. για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας αποτελεί συνέχεια του νόμου Γαβρόγλου 4547/2018. Το θεσμικό πλαίσιο για την αξιολόγηση/αυτοαξιολόγηση καταρρίπτει κάθε μύθο περί «καλής» ή «κακής», «τιμωρητικής» ή «μη τιμωρητικής» αξιολόγησης. Σε ένα ταξικό – ιεραρχικό κοινωνικό και εκπαιδευτικό σύστημα η αξιολόγηση δεν μπορεί παρά να είναι ιεραρχική – συμμορφωτική και τιμωρητική. Αποτελεί κεντρικό μηχανισμό ανατροπής εργασιακών σχέσεων, ιδεολογικής χειραγώγησης και κατηγοριοποίησης σχολείων εκπαιδευτικών και μαθητών. Με στόχο μια εκπαίδευση κατά επιτηρούμενη, χειραγωγημένη, αυταρχική, κατακερματισμένη και κατηγοριοποιημένη.

    Περισσότερα...

Να αποκρουστεί η νέα κυβερνητική επίθεση!

Με το νόμο 4962 του περασμένου καλοκαιριού το ΥΠΑΙΘ επανέφερε για πολλοστή φορά την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου. Στα συρτάρια της κυβέρνησης βρίσκεται το επόμενο στάδιο, αυτό της ατομικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού. Το μέτρο της αξιολόγησης αποτελεί άλλωστε μια από τις διακηρυγμένες δεσμεύσεις της κυβέρνησης.

Σήμερα, εν μέσω της πανδημίας και με την κατάσταση σε όλη την κλίμακα της εκπαίδευσης να σημαδεύεται από το γενικευμένο λουκέτο και τις κυβερνητικές παλινωδίες, η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ενεργοποιεί τα ψηφισμένα μέτρα.

Περισσότερα...

 

Του Γιώργου Κ. Καββαδία*

Ι. Αντωνίου: «Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια»

Μιλώντας στην «Καθημερινή της Κυριακής», ο πρόεδρος του Ι.Ε.Π. Γιάννης Αντωνίου, αναφορικά με την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που προωθεί το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει: «Ζητάμε από τα σχολεία να μας καταγράψουν τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία τους, με αποκλειστικό στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας τους και της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου που παράγουν ... Η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων είναι ένα από τα κατεξοχήν απαραίτητα εργαλεία στην κατεύθυνση της υλοποίησης του παραπάνω στόχου. Μιλάμε για τα αυτονόητα εδώ και 40 χρόνια ... Το αίτημα της αξιολόγησης είναι ώριμο στην ελληνική κοινωνία και την εκπαίδευση. ...Προτείνουμε αυτό το σύστημα αξιολόγησης έχοντας στραμμένο το βλέμμα στη λειτουργική βελτίωση των σχολείων μας και σε καμία περίπτωση η αξιολόγηση που θα εφαρμοστεί δεν έχει τιμωρητικό χαρακτήρα. Λυπάμαι για τον δογματισμό των συνδικαλιστών που είναι αρνητικοί σε οποιοδήποτε αξιολογικό σύστημα». Σύμφωνα με την «Καθημερινή της Κυριακής», η αξιολόγηση των περίπου 170.000 εκπαιδευτικών των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων οι 143.000 είναι μόνιμοι και οι υπόλοιποι 27.000 αναπληρωτές θα ξεκινήσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο αφού έως τότε θα ψηφιστεί o σχετικός νόμος.

Περισσότερα...

Γιώργος Κ. Καββαδίας

Αν και «ισοδύναμη» η τηλεκπαίδευση με τη δια ζώσης εκπαίδευση σύμφωνα με τη Ζ. Μακρή ο Κ. Μητσοτάκης μιλά για παράταση σχολικού έτους ή μειωμένες διακοπές το Πάσχα.

Σενάρια για επέκταση του σχολικού έτους αλλά και τον περιορισμό των διακοπών του Πάσχα κάνει η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Όπως αποκάλυψε κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στον ΣΚΑΪ θα γίνουν κάποιες προσαρμογές και μεταξύ αυτών είναι μια ενδεχόμενη επέκταση του διδακτικού έτους, κάποιος περιορισμός των διακοπών του Πάσχα. «Νομίζω ότι όλα αυτά είναι πράγματα, τα οποία είναι αναμενόμενα», είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.

Περισσότερα...