Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Ν. Ηρακλείου: Να συνεχίσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτικής της κυβέρνησης-Ε.Ε.-ολιγαρχίας

ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-Ε.Ε-ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΔΑΦΙΖΕΙ ΤΙΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ.

ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ-ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ-ΚΑΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ-ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΜΟΝΟ Ο ΜΑΖΙΚΟΣ-ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΕΤΡΑ.

Συνάδελφοι, η συγκυβέρνηση της οικονομικής ολιγαρχίας -απόλυτα προσηλωμένη στην κατεύθυνση της υπηρέτησης της κερδοφορίας της ντόπιας πλουτοκρατίας και των επιταγών των ιμπεριαλιστικών κέντρων (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ)- σαρώνει τις εργατο-λαϊκές κατακτήσεις, ανακοινώνει καθημερινά νέα βάρβαρα μέτρα απολύσεων και διαθεσιμοτήτων, κατασκευασμένων «πλεονασμάτων» σε όλους τομείς του δημόσιου και ιδιωτικού

χώρου, την ίδια στιγμή που η ανεργία φτάνει το 30% ενώ στους νέους ξεπερνά το 60%, η δημόσια περιουσία ξεπουλιέται στο ντόπιο και ξένο μονοπωλιακό κεφάλαιο, η μικρο-μεσαία αγροτιά ξεκληρίζεται, οι Σ.Σ.Ε. καταργούνται, οι μισθοί και τα μεροκάματα συνθλίβονται και νέοι φόροι και χαράτσια οδηγούν στην εξαθλίωση τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα.

 

 

Σε αυτές τις συνθήκες της ληστρικής επέλασης του κεφαλαίου στις εργατο-λαϊκές κατακτήσεις, τα μορφωτικά δικαιώματα των χαμηλών στρωμάτων και οι εργασιακές κατακτήσεις των εκπαιδευτικών κάθε βαθμίδας τίθενται στο στόχαστρο, έτσι ώστε τα φτωχά στρώματα να καταδικαστούν στην αμορφωσιά, το εργασιακό και κοινωνικό περιθώριο, στα πλαίσια της επιβολής ενός καθεστώτος πείνας, εξαθλίωσης, ανεργίας και ιμπεριαλιστικής εξάρτησης, που απαιτεί το μορφωτικό αποκλεισμό, την κοινωνική και πολιτική αποδυνάμωση των θυμάτων της εκμετάλλευσης του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος.

Σήμερα, η επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας -όπως αυτή αποτυπώνεται στην κατάργηση βασικών τομέων και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, στο κλείσιμο των ΕΠΑΣ, αλλά και στο νέο αντιδραστικό νόμο για το περίφημο «νέο Λύκειο» της επίτασης των ταξικών φραγμών και των πολλαπλών εξετάσεων, όπως καθρεπτίζεται στη συγχώνευση τμημάτων και σχολείων στη Α και Β Βαθμίδα της εκπαίδευσης, στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα (30 μαθητές), στην απόλυση των διοικητικών υπαλλήλων της Γ/θμιας εκπαίδευσης, στην περικοπή των δαπανών, ώστε να μην καλύπτονται ούτε οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων- έρχεται να συνδεθεί με το καθεστώς των απολύσεων και διαθεσιμοτήτων των εκπαιδευτικών, της γενικευμένης ελαστικής απασχόλησης, της αδιοριστίας και της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ.

Στα πλαίσια αυτά, η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου ανανεώνει το θεσμικό της οπλοστάσιο καθημερινά εναντίον των εκπαιδευτικών, με βροχή μέτρων και υπουργικών αποφάσεων, που εν μια νυκτί ακυρώνουν το δικαίωμα στην εργασία των εκπαιδευτικών, επιβάλλουν το καθεστώς της απόλυσης, της εργασιακής τρομοκρατίας και ανεργίας,. Στόχος είναι η επιβολή ενός γενικευμένου μοντέλου ελαστικής απασχολισιμότητας, όπως επιβεβαιώνεται και στις ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ με τα προγράμματα «κοινωφελούς απασχόλησης» (!) του ΟΑΕΔ, χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ. Πρόκειται για τα νέα..δουλοκτητικά σύμφωνα, που εισάγουν τους νόμους της αγοράς στην εργασία και της αγοραίας πληροφορίας στην εκπαίδευση, ενώ καταργούν το Υπουργείο της Παιδείας ως αποκλειστικό φορέα πρόσληψης των εκπαιδευτικών, ανοίγοντας το δρόμο για μια γενικευμένη διείσδυση των φορέων του ευρύτερο δημόσιου και Ιδιωτικού χώρου στην εκπαίδευση. Την ίδια στιγμή επιβάλλουν μεσαιωνικού χαρακτήρα 6/μηνες συμβάσεις, με ευτελείς και διαφοροποιημένες ανά εργαζόμενο αποδοχές (300-490 ευρώ), ενώ επιτάσσουν 36 μήνες αποκλεισμό (!) από τη διεκδίκηση της επόμενης απασχόλησης, μετά τη λήξη τους, ακυρώνοντας κάθε προηγούμενη κατάκτηση από τις συμβάσεις των αναπληρωτών, όπως είναι η αναγνώριση της προϋπηρεσίας, η μοριοδότησή της και υπολογισμός της στη σύνταξη κλπ

Αυτή την εργασιακή βαρβαρότητα υπηρετεί και η νέα επίθεση στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας,βάσει της οποίας, ουσιαστικά, δεν υπάρχει δυνατότητα κατοχύρωσης της οργανικής θέσης. Γιατί η «αναγνώριση» της οργανικής θέσης θα γίνεται πλέον ανά σχολείο και με βάση το 12ωρο της ειδικότητας, δηλ θα καθορίζεται από τις ώρες που θα είναι διαθέσιμες κάθε χρόνο (!) και οι οποίες θα ποικίλλουν, ανάλογα με τις δυνατότητες της σχολικής μονάδας να... προσελκύει μαθητές-«πελάτες», να αυξάνει τμήματα κλπ.

Επιπλέον, η τροπολογία στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος, που κατατέθηκε για ψήφιση στη βουλή, για δήθεν απασχόληση εκπαιδευτικών ενός σχολείου στην... ενισχυτική διδασκαλία και τα πολιτιστικά προγράμματα μόνο στάχτη στα μάτια μπορεί να λειτουργήσει, για να συγκαλύψει το ήδη διαφαινόμενο ΝΕΟ ΚΥΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ «ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ». Εξ άλλου η επισήμανση στην ίδια τροπολογία, αλλά και σε άλλες εγκυκλίους, ότι ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌΣ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΕ 5 (!) ΣΧΟΛΕΙΑ, αλλά και η εγκύκλιος που προβλέπει τη μετάθεση του αναπληρωτή στην ευρύτερη εκπαιδευτική περιφέρεια, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή(!), δηλώνει ήδη το καθεστώς της εργασιακής περιπλάνησης των ευέλικτα απασχολούμενων εκπαιδευτικών. Έτσι, το σχολείο θα λειτουργεί πλέον ως μονάδα με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, με επικεφαλής τον οικονομικό διευθυντή (manager), χωρίς σταθερό ωράριο, με ευέλικτα απασχολούμενους εκπαιδευτικούς μιας χρήσης, με πελατειακές σχέσεις, στη βάση της πειθάρχησης, που θα επιβάλλει η «αξιολόγηση» της προσαρμογής των εκπαιδευτικών στα μέτρα του εργασιακού μεσαίωνα. Η «Αξιολόγηση» -με τη σειρά της- θα οδηγεί σε μαζικές απολύσεις λόγω των αυξημένων μετρήσιμων κριτηρίων (μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, διαρκής κατάρτιση κλπ), και συμπληρώνεται από τους άλλους αντιλαϊκούς νόμους, όπως ο ν. 4093/12, δημόσιο-υπαλληλικός κώδικας κλπ.

Αυτήν ακριβώς τη σκοπιμότητα της τρομοκράτησης, της συνειδησιακής χειραγώγησης έρχεται να υπηρετήσει και η τροπολογία στο εν λόγω νομοσχέδιο που αφορά στο περίφημο ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ, στη δημιουργία ιστοσελίδας (που θα ενημερώνεται καθημερινά για την... κίνηση των εκπαιδευτικών) και στο ατομικό δελτίο (!) δήλωσης παρουσίας. Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα νέου τύπου ηλεκτρονικό φακέλωμα που θα έχει και την υπογραφή των ίδιων των εκπαιδευτικών (!), τη συνενοχή του συλλόγου διδασκόντων και την εποπτεία του διευθυντή-manager, στην κατεύθυνση της ισοπέδωσης κάθε έννοιας εργασιακής δημοκρατίας και παιδαγωγικής ελευθερίας, με απώτερο στόχο την εκμηδένιση κάθε διάστασης της συνδικαλιστικής δράσης, σε συνθήκες εκφασισμού της κρατικής πολιτικής και ανάπτυξης της δολοφονικής δράσης της ναζιστικής Χρυσής Αυγής και ενοχοποίησης του αριστερού και ευρύτερα λαϊκού κινήματος με το αντιδραστικό ιδεολόγημα «των δυο άκρων».

Είναι προφανές ότι τα νέα αυτά βάρβαρα μέτρα που υλοποιούν τις κατευθύνσεις των εφαρμοστικών νόμων των Μνημονίων της λαϊκής αφαίμαξης και ιμπεριαλιστικής υποτέλειας απαιτούν ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ-ΜΑΖΙΚΟ-ΕΝΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.

  • ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ.
  • ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ - ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ, ΤΙΣ Γ.Σ. ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ.
  • ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΠΑΛΗΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ.
  • ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΑΠΟΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ.
  • ΔΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ

Η ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΛΑΪΚΗ ΠΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗ ΝΙΚΗ.