Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση

X. KATΣIKAΣ - Γ. KABBAΔIAΣ

Eκδόσεις ΣABBAΛAΣ

 

 

Δύο τουλάχιστον είναι οι λόγοι που κάνουν αυτό το βιβλίο ιδιαίτερα σημαντικό.

O πρώτος λόγος είναι γιατί πρόκειται για μία από τις λίγες φορές που άνθρωποι και από τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης, μάχιμοι και μαχόμενοι εκπαιδευτικοί, πολλοί απ' αυτούς από διαφορετικές αφετηρίες, πραγματεύονται ­στο πλαίσιο ενός κοινού ορίζοντα προσδοκιών­ ένα κεντρικό ζήτημα της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.

O δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τον ίδιο το «λόγο» (ως γραφή και ως ύφος) που αποτυπώνεται στο βιβλίο. Ένας λόγος ορθολογικός και επιστημονικός, που παίρνει καθαρή θέση και προτείνει συγκεκριμένες ιδέες.