Νέα άρθρα
- Τεύχος 137
- Τεύχος 136
- Τεύχος 135
- Διώκεται η ελεύθερη έκφραση! Διώκεται η ελεύθερη σκέψη!
- Τεύχος 134
- Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος η αντίσταση είναι καθήκον
- ΕΡΓ.Α.Σ – Εκπαιδευτικός Όμιλος: Όλοι στην 24ωρη απεργία την Τετάρτη 8 Μάρτη και στα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα!
- Η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη αποκαλύπτει τις εγκληματικές συνέπειες της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων!
- Την Τετάρτη 15/2 Απεργούμε! Για τη διάσωση του Δημόσιου Σχολείου και της εργασίας μας
- Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών: Κάτω τα χέρια σας από το ελεύθερο χρόνο μας κ. Α. Κόπτση κ. ΔΙΔΕ – Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας!
Ο Πρωθυπουργός έβαλε αδικαιολόγητη απουσία στην Παιδεία στις Προγραμματικές του Δηλώσεις
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Συσπειρώσεις-Κινήσεις
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα, 09 Φεβρουαρίου 2015 07:09
Ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στις μακροσκελείς προγραμματικές του δηλώσεις ήταν ιδιαίτερα φειδωλός με την Παιδεία (καθώς και την Υγεία και Πρόνοια).
Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και η τριτοβάθμια εκπαίδευση έχουν δεχτεί πλήγματα και ότι πρέπει να αλλάξει όλο το θεσμικό πλαίσιο όλων των βαθμίδων χωρίς αιφνιδιασμούς και εκπλήξεις σε κοινή συνεννόηση με την εκπαιδευτική κοινότητα. Ένα πρώτο θετικό βήμα είναι η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και συνακόλουθα του νόμου 4186.
Δεν μπορεί να γίνει τίποτε όμως με σχολεία δίχως εκπαιδευτικούς. Ενώ ακούσαμε από τον πρωθυπουργό για επαναπρόσληψη των απολυμένων διοικητικών υπαλλήλων, των καθαριστριών και των σχολικών φυλάκων, δεν αναφέρθηκε καν στην επαναπρόσληψη των διαθέσιμων εκπαιδευτικών και στην επαναφορά των καταργημένων ειδικοτήτων!!.
Τα σχολεία -στη μέση της σχολικής χρονιάς- έχουν ακόμη εκατοντάδες κενά, που πρέπει να καλυφθούν άμεσα, ενώ οι ανάγκες για μόνιμους διορισμούς στα σχολεία ξεπερνούν κατά πολύ τον αριθμό των 15.000 που προβλέπει ο φετινός προϋπολογισμός για όλο το δημόσιο.
Όσον αφορά δε την εξαγγελία του νέου πρωθυπουργού για «Άμεση ρύθμιση για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων με αντικειμενικά και αξιολογικά κριτήρια» δεν έχουμε παρά να θυμηθούμε παλιότερες δηλώσεις: «Για δεκαετίες δεν εφαρμόστηκε καμία συγκροτημένη διαδικασία αξιολόγησης. Όμως οι συνθήκες ωρίμασαν και οι εκπαιδευτικοί είναι πλέον θετικοί για μια αντικειμενική, δημιουργική και θετική για το σχολείο διαδικασία αξιολόγησης.» (Παρουσίαση στο υπουργικό συμβούλιο του πολυνομοσχεδίου Διαμαντοπούλου για το «νέο σχολείο», 2010). «Μετά από 30 χρόνια, είναι αδήριτη ανάγκη να προχωρήσουμε στην αξιολόγηση δομών και εκπαιδευτικών. Επιτέλους, θα υπάρξει αξιολόγηση στα σχολεία με αντικειμενικό και αδιάβλητο τρόπο», (Αρβανιτόπουλος , 25/8/2012)
Στην επικείμενη συνάντηση του υπουργού παιδείας με την ΟΛΜΕ -η οποία καθυστερεί αδικαιολόγητα παρότι έχει ζητηθεί εδώ και μια βδομάδα-, πρώτιστο καθήκον εκτός από τις διεκδικήσεις των πρώτων ημερών (επαναφορά όλων των διαθεσίμων ΑΜΕΣΑ, κάλυψη κενών στα σχολεία, μαζικοί διορισμοί) είναι να επαναφέρουμε στο προσκήνιο τα αιτήματα που αποτέλεσαν τις κύριες αιχμές πάλης του εκπαιδευτικού κινήματος όλο το τελευταίο διάστημα, στο πλαίσιο αιτημάτων του 16ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ και των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων Προέδρων.
Δεμερδεσλής Γιώργος, Γενικός Γραμματέας ΟΛΜΕ
Σόφης Χρίστος, Μέλος Δ.Σ. ΟΛΜΕ