Διαβάστε στο νέο τεύχος
Νέα άρθρα
- Ο δεκάλογος απόρριψης της αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης
- Με την αξιολόγηση μεθοδεύουν λουκέτα σε σχολεία, χειραγώγηση και απολύσεις εκπαιδευτικών!
- Πώς απορρίφτηκε από την «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών» ο πρόεδρος του ΙΕΠ Ι. Αντωνίου ως «ανεπιθύμητο πρόσωπο»! – Τα σχέδια του για αξιολόγηση – χειραγώγηση – κατηγοριοποίηση
- Απειλεί ο Μητσοτάκης με παράταση της σχολικής χρονιάς και περιορισμό των διακοπών
- Φοιτητική Πορεία – Εκπαιδευτικός Όμιλος: Κλιμακώνουμε τον αγώνα ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα ! Όλοι σήμερα στις 5 μμ στη Βουλή!
- Ανυποχώρητα στο δρόμο του αγώνα!
- Μαζική συμμετοχή στο νέο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο!
- Δυνατότητα ή καθήκον η μη κατάθεση βαθμολογίας;
- Διαδικτυακή εκδήλωση το Σάββατο στις 5 μμ: 30 Χρόνια από τη δολοφονία του Νίκου Τεμπονέρα – 30 χρόνια ασίγαστοι πανεκπαιδευτικοί αγώνες
- Καταγγελία του Εκπαιδευτικού Ομίλου
Καταγγελία για την δίωξη της συναδέλφισσας Μαρίας Φραγκάκη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικός Όμιλος - Αντιτετράδια της εκπαίδευσης
- Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου -0001 00:00
Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ/ αντιτετράδια της εκαπίδευσης καταδικάζει τη δίωξη που ασκήθηκε από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής Γ. Κουμέντο κατά της συναδέλφου Μαρίας Φραγκάκη, διευθύντριας στο 2ο Δ.Σ. Παιανίας, η οποία καλείται σε απολογία, γιατί όπως υποστηρίζει ο περιφερειακός δ/ντής, δεν υλοποίησε την εγκύκλιο 1477/8-2-12 και διέπραξε «το πειθαρχικό παράπτωμα της ατελούς εκπλήρωσης υπαλληλικού καθήκοντος γιατί αρνείται να εκτυπώσει και να αναρτήσει, σε εμφανές σημείο αφίσα της ευρωπαϊκής πράξεως "Στήριξη των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα”», «ώστε να είναι διαθέσιμη σε κάθε έλεγχο»!
Επίσης στο αιτιολογικό κείμενο την επιπλήττει, γιατί θεωρεί την απάντησή της ειρωνική, και όπως λέει «άσκησε έγγραφη κριτική σε προϊστάμενη αρχή και έθεσε προϋποθέσεις προκειμένου να εκτελέσει το καθήκον…».
Στη συνέχεια διαπιστώνει ότι οι πράξεις της «καταδεικνύουν πλημμελείς ενέργειες … καθώς δεν απευθύνεται στην αρμόδια σχολική επιτροπή, ώστε να επιλυθούν τα λειτουργικά προβλήματα της σχολικής μονάδας».
Όλα αυτά γιατί η συνάδελφος Φραγκάκη ζήτησε μελάνι, χαρτί, πετρέλαιο και αντιμετώπιση οξυμμένων προβλημάτων στη λειτουργία του σχολείου που σχετίζονται με την ασφάλεια και την καθημερινότητα των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Η προώθησή του και η επιβολή των βάρβαρων μέτρων του Μνημονίου πηγαίνουν μαζί με την ένταση του αυταρχισμού. Σ’ αυτή τη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται όλοι θα πρέπει ‘να συμμορφώνονται με τα κελεύσματα της διοίκησης και να εκτελούν αποφάσεις’. Θέλουν με τη δίωξη της συναδέλφου να τρομοκρατήσουν την ίδια και όλους τους δ/ντές και τους εκπαιδευτικούς και να προετοιμάσουν το έδαφος ώστε ο πειθαναγκασμός με την αξιολόγηση που φέρνουν να γίνει ευκολότερος. Πρόθεσή τους είναι να επιβάλουν τη «σιωπή των αμνών» στο δημόσιο σχολείο με τις πειθαρχικές διώξεις.
Σπέρνουν ανέμους και θα θερίσουν θύελλες
>Αυτοί που σχεδιάζουν και εφαρμόζουν βήμα - βήμα τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι οι ίδιοι που θέλουν να ελέγχουν το λαό και τους εκπαιδευτικούς.
Οι εκπαιδευτικοί θα διαλέξουν το δρόμο της ευθύνης απέναντι την κοινωνία, στην εκπαίδευση και τους μαθητές τους. Θα διαλέξουν την κριτική παιδαγωγική στάση, το ελεύθερο πνεύμα και την αγωνιστική στάση.
- Στηρίζουμε ολόψυχα τη συναδέλφισσα δασκάλα που έκανε το καθήκον της, αναδεικνύοντας τα πραγματικά προβλήματα του σχολείου της.
- Δε θα επιτρέψουμε να περάσουν πρακτικές διώξεων και αυθαιρεσιών από τη διοίκηση. Η αποφασιστική και συλλογική δράση των εκπαιδευτικών θα τις ακυρώσει.
- Απαιτούμε να σταματήσει αμέσως κάθε διαδικασία δίωξης εναντίον της.