Νέα άρθρα
- Τεύχος 136
- Τεύχος 135
- Διώκεται η ελεύθερη έκφραση! Διώκεται η ελεύθερη σκέψη!
- Τεύχος 134
- Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος η αντίσταση είναι καθήκον
- ΕΡΓ.Α.Σ – Εκπαιδευτικός Όμιλος: Όλοι στην 24ωρη απεργία την Τετάρτη 8 Μάρτη και στα συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα!
- Η ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη αποκαλύπτει τις εγκληματικές συνέπειες της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων!
- Την Τετάρτη 15/2 Απεργούμε! Για τη διάσωση του Δημόσιου Σχολείου και της εργασίας μας
- Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών: Κάτω τα χέρια σας από το ελεύθερο χρόνο μας κ. Α. Κόπτση κ. ΔΙΔΕ – Δεν κάνουμε τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας!
- Εκδήλωση - Συζήτηση το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου στις 7.00μμ. Όταν η αξιολόγηση γίνεται νόμος, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον
Ανακοίνωση-καταγγελία της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Δημιουργηθηκε στις Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016 12:26
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
H ΕΛΜΕ Ιωαννίνων καταδικάζει τις συνεχείς επεμβάσεις πολιτικών και διοικητικών « παραγόντων» της πόλης μας στο θέμα των εγγραφών – μετεγγραφών μαθητών . Επισημαίνει ότι η χωροταξική κατανομή των μαθητών στα σχολεία ανήκει αποκλειστικά στην ευθύνη της ΔΔΕ και πρέπει να γίνεται με βάση την κείμενη νομοθεσία. Κατά συνέπεια οποιεσδήποτε πιέσεις σε Διευθυντές σχολείων να δεχτούν ή να αφήσουν μαθητές ελεύθερους για μετεγγραφή εξυπηρετούν είτε προσωπικά είτε πολιτικά συμφέροντα και εντάσσονται στην πολιτική των πελατειακών σχέσεων.
Θεωρεί επίσης απαράδεκτη την έγγραφη απαίτηση της προϊσταμένης αρχής της ΔΔΕ Ιωαννίνων από Διευθύνσεις σχολείων να προχωρήσουν σε μετεγγραφές μαθητών, μια απαίτηση που συνοδεύθηκε, μάλιστα, από την απειλή πειθαρχικού παραπτώματος , μέσω της διαδικασίας του « εντέλλεσθε». Η διαδικασία αυτή θυμίζει άλλες εποχές και προσβάλλει συνολικά τον εκπαιδευτικό κόσμο.
Η ΕΛΜΕ, τέλος, διακηρύττει ότι θεωρεί όλα τα σχολεία της πόλης ισάξια και τις απόψεις για « prestige» σχολείων καταδικαστέες και υπεύθυνες για τη διαρκή αντιπαλότητα των σχολείων και την «άγρα» μαθητών που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια.
Το δημόσιο σχολείο δεν αποτελεί επιχείρηση και δεν είναι κτήμα κανενός . Δεν έχει λοιπόν καμιά ανάγκη να διαφημίζεται και να αντιμετωπίζει το μαθητή ως εμπόρευμα. Βασικό του κριτήριο οφείλει να είναι η κατοχύρωση των βασικών μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών σε συνδυασμό με τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών